Skip to main content

4h Handelsstrategier


BollBounce - 4H Swing handelsstrategi. BollBounce - 4H Swing trading strategy. Ett bra system som jag har handlat i 3 månader har fått mig 50 på kontot hittills. Det är främst baserat på prisrörelsen och det faktum att priserna återfinns till trend flytta genomsnittet och studsa från det och skapa starka rörelser. Största 2 veckors resultat GBPUSD 212 pips EURUSD 712 pips. Charts Detta system fungerar på alla diagram Jag föredrar att använda den på 4H och 1H diagramgar Var noga med att backtest det innan du provar det på någon annan tidsram. Indikatorer Endast Bollinger 20.Entry Regler Inträde görs efter pris studsar från Bollinger s Flyttande medelvärdet, när det rörliga genomsnittet är trending pekar upp eller ner Efter priset har studsat från MA Skapat ett hausstarkt ljus för långa trader eller baisse för korta, placera stopporder 1 pip ovanför ljuset för långt eller under ljuset för korta klockexempel för förtydliganden Stoppförlusten är 1 pip under låg av föregående stapel för långa affärer och 1 pip över högt av föregående stapelspridning för korta t rades. Trailing Stop Detta är vad det här systemet handlar om Stop Loss är släpat till 1 pip under lägsta låga av de sista 4 staplarna för långa trader och till 1 pip över högsta höga av de sista 4 staplarna för korta trakter Utgångarna görs endast av trailing stop. Money Management Jag riskerar 2 att starta eget kapital på varje handel. Det handlar om det Exempel på affärer finns på min blogg Jag skickar också veckovisa resultat där Bra handel alla och massor av pips. BTW Jag kunde inte bygga en EA för detta system Det var ett problem att identifiera studsar i vilket pris som inte rörde MA. Om någon kunde bygga EA för detta skulle det vara väldigt trevligt. Förhandlingsstrategi 10 H4 Bollinger Band Strategy. Submitted av användare den 24 december 2007 - 04 09. Nuvarande strategi lämnades av Joe Chalhoub Tack Joe och lycklig handel till alla. H4 Bollinger Band Strategy. Tools Bollinger Bands 20 TimeFrame H4 Valuta ALL. Denna strategi är extremt enkel och jag använder den för att upptäcka möjligheter och det är mycket bra. Om du Öppna ett H4 EUR JPY-diagram a När du sätter in Bollinger Bands 20-indikatorn, om du observerar diagrammet så ser du att bandet helt enkelt är ett motstånd och stöd. Det övre bandet är en motstånd och det nedre bandet är ett stöd. Om du uppmärksammar diagrammet ser du det För det mesta tar priset på det övre bandet, så det går tillbaka till Lower Band, så hur jag handlar är väldigt lätt, jag väntar tills priset berör låt oss säga det övre bandet och stänger under det inte ovanför det och vänta tills ljuset är Bildas när det slutar och nästa ljus öppnas under det föregående övre bandet så går jag in i en kort handel med målet 100 pips eller tills det rör Lower Band. Same när det rör det nedre bandet och stearinljuset stänger ovanför det och nästa ljus öppnar sig ovanför föregående Lower Band så går jag Långt med Target Upper Band eller 100 pips Du kan utveckla den här strategin som jag gjorde, och du kan tjäna mycket, jag gjorde mer än 800 pips denna månad. Du kan kolla min hemsida för Någon ytterligare hjälp Om du tänker på den här tekniken och observera diagrammet Jag är säker på att du kommer att utveckla denna strategi snabbt och göra 99 vinnande affärer. Bra Luck Joe Chalhoub. H4 Bollinger Band Strategi Del II. Tools Bollinger Band 20 TimeFrame H4 Currency ANY. This strategi är en fortsättning på den tidigare strategin jag inlämnad före Forex trading strategy 22.Denna strategi är mycket enkel, och du kan hitta mer information på Forex forum. Första öppna en valuta per exempel EUR USD och H4 tidsramen, utfärda lämpliga brytningar från bollingerbandet visuella exempel finns på Forex forum nu Vänta tills ett ljus bryter breakLine Denna paus är inte en handelssignal, vi måste ha en extra bekräftelse, här kommer rollen som bollingerbandet. look på bollingerbandet övre och nedre, om de båda öppnas vilket betyder att övre bandet är UPP och lägre band är NED, då är det en förvirring av en handel. Ingivet av Thomas den 24 december 2007 - 14 26. Jag undrar något om vad du kommenterade, du kommer att se att det mesta av priset slog priset på den övre ba Då återvänder det tillbaka till Lower Band, så hur jag handlar är väldigt lätt, jag väntar tills priset berör låt oss säga övre bandet och stänger under det inte ovanför det och vänta tills ljuset bildas, när det slutar och nästa ljus öppnar under föregående övre band då kommer jag in i en kort handel med målet 100 pips eller tills den berör Lower Band. I förstår inte genom att det slutar och nästa ljus öppnas under föregående övre band då kommer jag in i en kort handel med Mål Vad menar du genom att öppnas under föregående band Vad händer om priset stänger över det övre bandet och då kommer det tillbaka till bandet Är det några indikatorer för att komma in på en kort handel. Ingivet av Joe den 25 december 2007 - 04 12 Dear Ele, jag skickar gratis signaler till min sida, besök denna länk bara registrera och logga in på de fria signalerna. Om du vill utnyttja mina signaler blir medlem på denna länk. Inlägg av Joe den 25 december 2007 - 04 29. Jag kommer att förklara det igen, jag öppnar EURJPY curr Ency på H4 tidsramen Nu ser jag ett ljus som rör det övre bandet priset går över det då under det, jag väntar tills det här 4 timmar ljuset är klart om det låses under övre bandet och det bryter det inte 2 - ELLER om den öppnar över övre bandet och stänger under den, så jag anser att övre bandet är en motstånd och jag är kort vid det nuvarande stängande ljuset, mitt mål blir det nedre bandet eller 100 pips det är enkelt. Denna teknik är den grundläggande Av min strategi, säker på att jag använder andra saker med det för att bekräfta en handel och det är mycket kraftfullt, du kan se dess prestanda på min hemsida. Bra Luck Thomas. Submitted av Gift den 26 december 2007 - 13 40. Kära Joe, Tack för att du delar dina idéer med oss ​​Vad händer om priset bryter övre bandet och fortsätter uppåt är det en lång signal. Hälsningar, Gift. Inlagt av Joe den 27 december 2007 - 07 36.Not nödvändigt är det inte en begränsning om det bryter övre bandet det kommer att stanna där kanske nästa ljus det kommer att kolsa under det eller kanske det kommer Fortsätt som EURJPY gör nu, vad jag gör är följande säger att priset berör det lägre bandet och det stänger ovanför det ok då kommer jag att göra LONG med målet överbandet, så om priset går upp och berör övre band jag kommer inte att gå direkt Jag väntar tills 4 timmar ljuset bildas och om jag ser det stänger under det nedre bandet, kommer jag att avsluta omedelbart, om den stänger ovanför jag kommer att vänta nästa ljus om nästa ljus stängs under den övre band kommer jag att gå ut om det stannar över det jag kommer att reservera Om du observerar diagrammet mycket bra kommer du att upptäcka många saker, jag uppmuntrar dig att fokusera bra på det. Inskickad av Användaren den 29 december 2007 - 16 56. Jag besökte din webbplats och märkte något på de angivna resultaten Du visar din inmatnings - och målgräns och SL men din gräns är mycket mindre än din SL. I grund och botten är du villig att riskera att säga 50 pips av förlust för att få 35 pips vinst. Är det inte en riktig hemsk risk? vinstförhållande de flesta handlare rekommenderar en 2 1 eller 3 1 vinstrisk råtta io. Trading System Test 4H Scalping Method. Posted 4 år sedan 2 29 AM 13 Augusti 2013 6 Kommentarer. När igen, grattis till 4H Scalping Metoden för att bli namngivet Bästa Forex Trading System för juli månaden Frågan är, kommer den att stå Upp mot mina betygsramar. Jag har gått igenom forumen och det verkar som om systemet faktiskt har varit en favorit i lång tid, men det var bara inlämnat nyligen. Ett problem var att mekanik och handelsregler presenterades i form av en 42- siddokument Som det är fallet med de flesta människor sågs det för TLDR för länge läste det inte och många störde inte med det. Den goda nyheten är att forumanvändaren phil838 bestämde sig för att välja en av strategierna och förenkla den för alla andra. han hade en 70-win-sats med hjälp av den förenklade strategin, vilket faktiskt är ganska ganska imponerande. Vad jag tycker är ännu mer intressant är hur systemet inte använder någon teknisk indikator alls. Bakprovningsparametrar. 2 till juli 2013.Entry Regler Rita hårbotten linjer vid senaste svänghöjder och låga ställen Köp köpstopp tio 10 pips ovanför svänget högt för långa affärer och sälja stopporder 10 tio pips under svängen låg för korta order. För att etablera svängen hög eller låg måste den föregående trenden vara minst fyra fyra ljus och den efterföljande trenden ska också vara fyra 4 ljus. Exit Rules Ange en stoppförlust på 50 pips och ett vinstmål på 50 pips. As för riskhantering regler har jag bestämt mig för att ställa risken per handel till 1 av kontot. Notera att den angivna 10-pip-köpförsäljningen slutar beställa ovanför hårbotten och hårbottenlinjekvalifikationerna har lagts till av dig för att göra systemet mindre subjektiv Med det kan resultatet inte 100 återspegla resultatet som phil838 eller Nick B har fått men det kan fortfarande vara en bra approximation. For nu kommer jag att dra sig tillbaka till min pod för att krossa siffrorna Nästa vecka lägger jag ut De backtesting resultaten och betyg av sys Tem baserat på min ram för mekaniska system.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Last Filippinerna Boxar

Vårt gods har över 16 års erfarenhet inom balikbayanindustrin. Vårt uppdrag är att ge den filippinska gemenskapen yttersta värde för sina fraktbehov. Vi strävar efter att ge en Premier Door till Door Balikbayan Box service. Engagerade till excellens och kundtillfredsställelse. Vår rekord talar om vad vi kan göra för den filippinska gemenskapen i Storbritannien. Förtrogen och bevisad - Sedan vi startade i Storbritannien i augusti 1999 har vi nu skickat över 100 000 balikbayanlådor. Kontakta oss Anslut oss till USA Vår leverans ArmTracking Forex Balikbayan Boxes Den här inlägget postades av admin onsdagen den 13 januari 2010 Läs resten av denna post raquo Om du behöver veta var dina Forex Cargo-lådor är, kan du nu spåra din balikbayanlåda och Kontrollera statusen för din försändelse när som helst under och efter leveransen. Klicka bara här och ange ditt spårningsnummer som finns i sidans högra sidoruta. Att hitta ditt Forex Cargo Tracking Number hänvisar helt enkelt till din faktura. Spå

Forex Dollar Hastighets Idag

Forex Rate Definition. Vad är Forex Rates Forexrates är ett valutaomvandlingsverktyg och en valutaomvandlingsbordets webbplats. Ange bara värdet på valutan och välj önskad valuta för konvertering. Valutaomvandlingsvärdet visas nedanför när du klickar på Gå och du Få valutakurser idag för de valda valutorna Forexrates är för omedelbar valutakonvertering Du kan också få valutakurser för olika valutor högst upp som visas som ett bord för bekvämlighet. Om du behöver få valutakurserna idag eller dollar idag, se bara tabellen eller använd det interaktiva verktyget för lätt konverteringsverktyg för snabba resultat. Värdena är liveexxpriser och du jämför valutakurserna på andra webbplatser och du kommer att se är bättre. Dessutom kan du också kontrollera historikvalutan Priser på nästa sida Du kan få valutakursen för vilket datum som helst för någon valuta som motsvarar värdet på USD. Valutakonverteraren kan användas För att få de vanligaste omräkningskurserna som USD till GBP, Euro till USD,

Forex Gwfx

GWFX Global Review - Är det bluff eller säkert. GWFX Global tillhandahåller två kontotyper Standard och VIP VIP-kontot är faktiskt avsett för institutionella kunder, eftersom den minsta inledande insättningen krävs är 50 000 och minsta handelsstorlek är 1. Standardkontot Typen erbjuder mini-omsättningsbara delar, men mikropartier 0 01 är inte tillgängliga Annars tillhandahåller mäklaren hävstångseffekt upp till 1 500 och variabla spridningar på branschens standard MetaTrader 4 MT4. Kontantvaluta är USD Om du sätter in andra valutor kommer konverteringen att konverteras GWFX Global erbjuder handel i 18 valutapar samt guld i ädelmetaller och via MT4-plattformen. Det var sponsor av Swansea City Football Club i den engelska Premier League. GWFX varumärke ägs och drivs av Goldenway-koncernen. Koncernen grundades och registrerades i Hong Kong 2009 och omfattar nu flera företag, inklusive Goldenway Global Investm ents UK Limited och Goldenway Global Investments New Zealand Limited. FCA Forex